africa.. again..


Och det värsta är att du vet inte om det, att när du står med armen om henne, och jag vet om att ni går hgem och värmer varandra hela natten, så dödar du en bit.. du kväver lite liv som jag lyckats blåsa upp!
du stryper lite Elsa, och du kallar mig ELISA av alla saker..
kunde du inte sagt det Tyst, i huvudet..?
nu hörde jag ju det och allt bara stack mig i magen tusen gånger om!

och du hör inte dig själv skrika mig döv
 och du ser inte dig själv stirra mig blind
och du vet inte att jag inte andas

för du kallade mig ELISA när du hade armarna runt henne, och det var det värsta jag upplevt


och det ironiska är, att i all denna fylla och död, så går jag till Dennis.. av alla människor..
 för han e den enda som förstår mig, när jag gråter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback