now I wanna be your dog

de e så jävla mycke saker som händer hela tiden.. jag orkar inte

de e så jävla många bra å dåliga låtar som spelas i mitt huvud HELA tiden

de e så jävla mycke FOLK överallt

de e sjukt så snygg du är, jag hatar det

haha å de e SJUKT hur jävla snygg du där TROR du är, haha fult

nyss lyssnade jag på I wanna be your dog, den va sjukt bra..
nu lyssnar ja på the passenger med iggy, å de e lika bra!
innan lyssnade jag på toto, älskar OCH hatar det

just de ja? vet du vvarför jag HATAR facking JAPAN?
vill du kanske veta?
 om inte så skit i att läsa följande och hoppa rätt ner till 
"Hej då ha de för jähähävla gött"

jag hatar japan, för att de e ett jävla litet land som jag aldrig hittar på kartan, å de e faktuiskt jävlit pinsamt
sen hatar jag det för pappa ville flytta dit, å de ville inte jag, hemskt hemskt traumatiskt för mig tror jag..
å så hatar jag det för pappa reste dit lite för mkt ett tag, å de behövde inte jag att han gjorde
å så hatar ja det för all ful manga ( smo JA säkert är en konstform osv, men ja gillar inte de helt enkelt..)
å så hatar jag det Jävligt mycke för någon åkte dit och förstörde mig ett tag
i had no recovery
jag är lite sönder å du tror att de e ditt snälla sätt som ska laga det..
 fattar dock inte att de inte ÄR du.. de finns säkert nån annan handsome man med lite mer stake än dig..;)
de va typ därför.. eller ja de e E alltså därför..
men jag är ionte ARG ¨på japan, inte heller japanerna, dom e killing softa:), jag tycker bara att japan kunde lagt sig nån annan stans å sugit kuk..


Hej då ha de för jähähävla gött

Kommentarer
Postat av: . Lucas!

du e rolig du ;)

2007-12-30 @ 17:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback