Åh fy för den jäveln!

JAG har aldrig mått så dåligt som idag, nä fan!!
jag e helt amazed av min HÄLSA!
att jag inte trillar av pinnen, när ja häller i mig dessa mängder med alkohol HELA tiden! SICK MÄÄHN, SIIICK!

hur som, de blev bryggeriet igår.. skatetävling.. KUL att få svindel på verten & SKRIKA över hela placet.. haha!
ingen skejtade nått vidare, utom Erik!

asse, btw, du e så jävla go=)

HUR som, igår när ja kom hem då, så ringde nicco, lilla nicco!
JAjaja, ja kan komma till GP å ta en öl liksom!
Nicco lukas & axel satt å sunkade sig längst uppe..
sen kom nån flickvän till nått hannes huve & hångla med sin syrra, emo som fan!
men Dallan ville ut, so did I.. Å han va HONGRI!

Kommentarer
Postat av: Dallan

ja shit vad jag var hongriiiiiii.......

2007-11-13 @ 03:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback