Femton hästar och Hugh Hefner


fan va gett att ni verkligen lääser om mitt tradiga liv..! haha!


Idag när jag vaknade, trodde jag att jag skulle dö.
jag hade satt mobilen på kvart i 6. Men HAHA för mig, för HALV fem typ SKRIKER  Jossan : KLOCKAN E SEX JA E FÖRSENAD!!! oj, nej de va ja visst inte. sov vidare..
jag kännde mig typ som kalle anka med blodsprängda ögon och ville DÖ!
alternativt trilla ner bakom sängen..
kalle Anka
Hur som, kom jag ner i tvättstugan ( ahaa, de va  dääärför hon va uppe så jäkla tidigt)
LASSA in mina två månaders tvätt, som jag sparat..
de e väl lustigt? Pengar kan jag inte spara, men prylar & kläder,( mest smutsiga) kan ja samla i massor!!
himlans tur att Kajjan lämnat sitt ps hos oss.. Hahahaaa du jag slog ditt rekord! ja ligger nu trea på hela SPELET!!
hahahaaaaaa!
ööh, va TÖNTT!! ( linnéa, siri, emmelie mfl vet hur man SKA säga det..)


sen bajjkade jag då till jobbet, försenad som vanligt.. tack GUD att min målgrupp fortfarande går i skolan!
och NU kommer själva klicken (??)
när ja kommit en bit bestämmde jag mig för att leta efter mina vantar i väskan, så jag såg inte åt höger bara vänster. Därför SÅG jag inte vad det var på min högersida, jag bara ANTOG att de va tre fyra hästapållar..
visade sig att de va femton 15åringar med klackade stövlar eller va fan de heter..
jag skrattade tysdt för mig själv, och cyklade till rödljusen vid bergaliden, och DÄR, behöör & häpna, där stod hugh hefner i egen hög person och LOG åt MIG!

Hefner, som jag ju såg vid bergaliden!!

ja e i alla fall näästan säker på att de va han..;)



Nu kommer Assebrasse snart i alla fall, så ska vi slänga en mijlon kartonger typ..
 sen kollar vi väl simpsons & äter kanelbullar , för sånt gör vi här på pinstripes!

PÖSS ELS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback