Hippemorsan

Jaha, så..
Drack rött hos Ninafina igår, å FY FÖR DEN LEDE va illa man mår nu!
åt fem riskakor som kom upp GANSKA så snabbt  fem i morse typ!
snapphane i det utmöblerade köket och en jäkla TAXI hem, hahaha.. de e VI de Morgan!!

Sen upp halv åtta.. jäklar jag trodde jag skulle DÖ! de va som att resa sig ur en grav!
tror jag i alla fall?
hur som, fick jag pappa till att åka till statte ( statoil, för er smo inte e clever enough!)
handla kallkaffe och knäckebröd.. förjävlig bakismat om jag får säga mitt, men NÖDEN HAR FAAN INGEN LAG!!

Ni kanske undrar va fan jag gjorde uppe SÅ tidigt, med tanke på att jag inte börjar jobba fören två.. JO serru, jg hade planerat att komma tidigt till stan, så att jag kunde bränna över reklambilderna på killarna till en CD, men när man har KÖPT skivor, LÅNAT ett satans program och gått upp klockan `HALV ÅTTA, så FINNS de inte en jävla brännare på datafanskapet!!
HUR sur blir man då?
jag la mig ner på golvet i butiken och grät.. men bara i tre fyra minuter, sen kom ja på att ja va sorglig och fruktnsvärt trög som inte redan ringt mamma och frågat om hon had ett USB-minne..
vilket hon självfallet hade ju!!

såå, jag traskade upp till sjukan, när ja e tyyyp vid telegrafen börjar det STÖRTregna.. KUL?!
traska traska.. blä blä..

(jag hann dessutom ringa Sonja & stressa skiten ur henne också..!!)

kommer upp, och min kära mor spottar ur sig ( MEED ett ironiskt leende:)
- Du luktar hippie, Elsa.. Men det vet du väl redan förmodar jag?

va FAN menar du med det?
hahaha, höll på att KOLA VIPPEN!!

traskade ner tuill workish igen, nu e jag klar, luktar fortfarande hippe tror jag..
hur luktar hippie bara?
schmeg & svett?
jag hoppas hippies luktar som en sommar äng, men jag betvivlar, de ska du veta! ..

Lite fjärilar i magen har jag by the way, för jag ska ner & se Gustaf sen.. och han ser alltid så fin ut, att man känner sig så felutsedd.. 8 ett ord??) så man vill springa hem mitt i konversationen och ta på sig närmsta balblåsa!
har dessvärre inga sådana, kanske tar ett nattlinne, dom kan va rätt så fina!



JAG UPPDATERAR MIG SEN, MÅSTE BRYGGA KAFFE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback