lördag

idag är det lördag. det insåg jag å mina lösnaglar för en timma sen..
jag BÖRJADE jobba för tre timmar sen..
deet insåg ja lite efter jag insåg att det var lördag!!

fy fan vad min magen e TOM
JA gissa själv kalvin!

vill hem till soonja & bara sitta & gossa in mig i kuddarna!!
gud a bakis ja e!
då blir jag alltid väldigt kärleksfull..

träffade Kalle igår, lutar sig löver haalva baren & SKRIKER, VET DU VEM SOM KNULLAR ME G??

varför sklle jag veta, men han va helt förstörd i alla fall, det förstor jag!
vad gäller G, så kan du Å din kuk fara & flyga!
tiill lander där PEPPARN växer?
så göör man inte mot en bud! Jäkla hue!!


kan ja få gå heem nu????

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en bra dag! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback