Måndagmorgon, åh nej!

kul att drömma att man blir ihjälstucken i en kista!!

Jaha, hur har hegeln varit? sammanfattning:
flippad!

Som ni vet, har ju Anne varit här nere hela helgen och det är alltid kul!
hon är som en blandning av godis, lövbiff och disneydags!
alltid kul att ha dig här fast planeringen idag går ju sådäääär..
( som typ just nu, när du ringde för en halvtimma sen ringde & frågade om ja va på jobbet, för du va på väg, men inte har kommit ännu?)

jaha, sen igår va vi hemma hos danne min granne & kollade godfellas.. ganska bra.. lite knepig & jobbig.. men ändå.. på nått sätt bra..=)
haha, sen gick anne & kajsa, så jag & danne satt & kollade eddie murphy hela natten! fan. han e saaanslös ju!!


vaknar med ett ryck..
pappa bara:
"Du, elsa tycker du inte vi borde  gåt ill biblioteket & dricka kaffe imorgon"
Snälla pappa din galna fantasi är aldeles för mycket för mig.. HELL NO!
haha, han e också Sanslös..
jag borde göra en sanlös lista!
de ska ja fan!!

1. Pappa Per - funkar i alla lägen!
2. pappan i telia reklamen
3. Hippiemorsan i Com hem reklamen ( AMMARYLLISSSS! BLOMMAR TILL JUUUUUL!!)
4. Fabror räka
5. Kenny starfighter
6. folket på norra storgatan 14/15
7. Mamma på diet
8. Eddie Murphy
9.  Morfar, som råkar köra över folk lite sådär så & då!
10. Alla snygga killar som har korkade girls ( a.ka SKÅP)

Haha, e de nått som saknas?? nejnej!!

jaha idag går de bra på jobbet, många som inser att min butik äger..;)
och idag blir de nått meck på tivvan, vet inte vaaad men nått e de iaf!!


har gjort en sjukt jobbig upptäckt..
jag får foortfarande tunghäfta när ja pratar med dig.. helt sanlöst..
betyder det att ja kan lägga till migsjälv på listan? hähä, hade vatt gett som fan! haha!

Ååååh, ja saknar dalviks citatlista... någon som har den? jag vill sjukt gärna hitta den!
den ligger säkert där hemma nånstans iofs.. man va ju så smart att man skrev ut den. faktiskt!

Nu har ja magknip, de e nog för ja tänker på min mardröm!

So long suckers !
ELS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback