"Pinstripes party yo!"

Minsann att jag är lättlurad!
hahaha!
va på bryggeriet i söndes, träffade kalle o CO.
"eeeh, Elsa jag e ledig på onsdag.. kan vi inte festa på tisdag?"

Jojo, klart vi kan tänker jag.. Så jag ordnar (dvs.  sticker & köper öl till mig själv!)
fest i butiken.. helt sanslöst!haha, men KUL!
 Vid halv nio staplar challe & stina in, challe värmer bologneseskit, jag & stina kollar friends..
 så ser jag nicco i dörren, och rasmus..
då tänker jag ( som mötte rass, nicco och rille  på systemet tidigare) att AHA, här kommer rass, nicco & rille!
ICKE...  dom va typ dubbelt så många.. det känndes så iaf!
sen kommer Filippa, Johnny, tobbe, falafel, kalle, mini.. ( tror inte de va fler)
shit my gaaad va mkt liv de blev i butiken..

jag väler att kalla det för mitt releaseparty!
( vette fna va jag releasar.. men de skiter ja i hur som helst, så gör det du med!)

sen va de bara öl- vodka- JD- CIGG CIGG CIGG!!!
skiiit kul!
 ahmedfalafel börja trilla omkring i låderna, och ringa sina fina flickor.. Bl.a min lilla lilla syster Sonja! haha.. kul grej JU!
hon dök för övrigt upp senare.. snodde öl av mig som fan!

eftersom hälften av alla jag känner  bor i Hööanäääs så tog alla bussen halv ett... Hääärligt!
förutom då jag rille & axel.. som satt kvar, stod kvar, dansade kvar ( rille! haha), skrek kvar, sjöng kvar och sånt SKIT! haha..
Sen vid ett två eller va fan klockan var så drassade vi hemmåt.. jag skulle slagga soffa men FAAN va hungriga vi va! haha VILKA jävla idéer som går genom pannan på en när man e hungrig & full!!
Axels va ju bara BÄST: Vi kollar containern bakom OJ! där kanaske finns käk dom har slängt!! hahaha.. helt SJUKT!!
 allt för att jag glömt mina nycklar på PS!! fuck it biiiig times!
hur som helst kom vi på att preem alltid har öppet.. GÖTT! YEAH! GÖTT SOM FAN!
alla köpte PASTA & cigg & meck!! fan va gött att sitta utanför preem tre på morgonen och röka! Gööööttt!!


hur som så va hela kvällen skiitrolig tyckte jag!
roligast va också när Nicco kom ut i täcke och SKREK! haha,... fan va josse varning på det;) ( love you gumman!)

Puss kram kom in till mig!






Kommentarer
Postat av: Loooou

asså, vet chefen om detta? hahaha! knäppo.

2007-11-28 @ 17:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback