saturday night. BIG NIGHT OUT, SAT-UR-DAY-NIIIIGHT / Chandler


jaha, igår va en vinig dag.. tyckte jag i alla fall!
det vart vin på bagatell, de va vin hemma, de va vin.. överallt!

Charlotte fyldde som ni alla vet 18 i torsdags, och det virade vi, med POMPA & STÅÅÅÅTH, som emmelie sa!
mat, dricka & presenter på Bagatelle vid åtta! ( SHARP!)
sen drassade jag hem, mötte upp stajna på vägen,.
och SONJA katarina Lundeberg!!
ALDRIG att du skrämmer mig så igen! Jag trodde du va DÖD!
haha..

hatar inte ni också när folk SKA ringa, men inte gör de fören femti timmar efter avtalad tid!!

vin hemma hos mig med alltså, ja drack nått som kallades " mikket braaa, chilenskt vin från spanien, mikket braa!"
ja menar, CHILENSKT vin från SPANIEN?? det är ju helt otroligt!!
stanja, din lilla fjolla, du mååstre berätta för mamma föressten, det är ju inte KLOKT som du håller på och meckar med ditt metall!!
Håå, min läpp min läpp!!
Är helt totalt inne på att fixa min läpp nu, har velat de skeeetalänge!!

sen tivvan, Jävlar va småungar de finnt i hbget!!
inte klokt ju..

 fast det roliga med the tivoli, är att när dom öppnar, står alla seriösa tivoligäster reda i kön, för att ni vet ju, före tolv e de bara 40 spänn inträde.. dom fem som kommer in mellan 11 & 12 JUBLAR, resten suckar och tittar på varandra och utbyter blickar som säger " nåja, nästa helg kanske?"
sen köar man till ett, när man ÄNTLIGEN kommer till den gigantiska klumpen till jack-kö..
 armbågar i magen är att räkna med!
sen e de en timma kvar att shejjka ass typ.. KUL!

de e då vi lite mer layd-back gäster kommer... har däckat till stängning så många gånger att vakterna hejjar på en på stan!
man dajlar fram i VIP kön, hoppas att dom e på bra humör, släpar med sig en kompis & pregar ner jackan i väskan ( för vi BVET hur jack klump kön är..)
sen slänger man sin väska in under något mörkt så ingen ser den & går till baren, för vem fan orkar SLÄNGA sig ut på dansgolvet efter sju öl och tre- fyra sambucas??

Vi layd-backs kommer runt två och är ofta runt 20..  Man har ingen annan stans att ta vägen så man slänger ur sig några " aaääeh, ska bara kolla hur syrran har de på tivvan ikväll......."  runt tolvsnåret så ens vänner fattar att man inte e så tönt att man verkligen GÅR till tivvan.. (eeehm..) och sen kan man med lugn mage hälsa på Glenn & Ming å allt va dom heter!!

dagen efter vaknar man med fruktansvärd baksmälla, och bloggar lite ironiskt om sin gårdag..

HEHE..

En nyfiken fråga bara, VARFÖR hänger Nic Schröder på tivoli 18, VARJE helg??
varenda gång omgiven av trettio blonda tuttvisande fags sopm skriker, fotar med mobilen & vill ha autografer & pussar på kinden!
nehä du!
jag & krille dansade bara vidare, I JACKOR!!
 (viktig attiralj för den ironiske 20 åringen på tv 18!!)


IKVÄLL fyller min älskade lilla Filippa Kropp 18, eller ja,, hon fyller ju redan NU, men ikväll ska vi fiira henne!!
Ses vi? I belive so, YES!

Puss Puss ofjolliga jävlar från Icke-Elsa-v'ärld!!

P.s. Asse? jag drömde samma dröm IGEN!

P.s2, jag LOVAR Andy Milonakis från mtv va precis här inne.. han ska köpa en jacka..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback