You're so beautiful, to me


jag kan inte dricka! jag kan inte öppna min satans KÄFT!
alla som k'änner mig vet ju att detta är ett sjuuukt jobbigt läge för mig, Elsa.. som LEVER på att prata med folK!!
håå, jobbigt jobbigt..
och jag får inte heller utbyta, eller ha någons kroppsvärskor i närheten i tre veckor till..
jag kan alltså inte hångla med en jävla människa.. kul..
Håll dig istället framme om typ tre veckor så får du se;)

jaaaja, idag ska jag träffa mamma & pappa... hela piercing historian känns lite oplanerad nu, hehehe..
STINA, jag säger att du gjort den.-. NEJ mamma kommer mörda mig..
fan.. hahah hur fan lägger man FRAM detta??

köpte budgetcigg i morse, haha Parachutes;) ( Paramount) å snart ska ja ut & ta mig en!!
vad tyckte ni om sanlöstlistan igår? pretty gooood, huh??

jaha.. mer då? Jooo, Killarna från photoshooten - vill ni ha några plancher så säg till denna veckan eller början på nästa!! 
Dalvik kommer in idag & väljer bilder!

Sen ska jag dricka kaffe med en av Italienska maffians sötaste torpeder..;)
Men som sagt, nu - EN CIGG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback