Halmstad

Tisdag / Onsdag
lagt in lägenheten på blocket.
laddat min ipod.
fört över massor med pengar.
Träffat Emilio Bello!
köpt ny mössa ;)

jag är nu helt klar att sticka.
ska bara säga hejdå till Kajsa-love över lite bullar & kaffe..

va sjukt det känns att hon ska åka på lördag!?
och Johanna har redan åkt till London!
sjuke-jonas ringde inatt & skulle sparka in huvudet på nån om han inte fick fem tusen!
jävla härva man lever i!!

Upptäckter, insikter &så!

Pappa har skaffat LimeWire - OJOJOJ! e du inte rädd att datorn får röda hund, eller mässlingen eller något?!
för jag menar, de e ju så J-Ä-Kla vanligt!?

Hörde att snuten plockat ALLA blazare i Highnose, men hälften har ju sluppit undan! på GOTT & ont såklart!


JAG lever i alla fall, mer än någonsin!
Dunstar nu - Arivedecci - E
 Perkiileinen & Boppii! Vi förväntar oss bättre pix denna gången!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback