Baksmälla, Mr.friday!

Fy fan. Jag trodde jag var död när jag vaknade!
Jag hade alla kläder på mig helt snurrat, och jag antar att jag sovit jätte oroligt!
Öppnade ögonen, tittade på klockan - nio, KUL!
stapplade ut i köket och halsade ett glas vatten, INTE smart!
ni vet alla vad som händer när man häller i sig vatten för fort på baksmällan?
japp, hello mr.Porcelain!

Sen kurade jag ihop mig i fosterställning på en madrass. ( jag va hos rasmus om någon undrar!)
jag led något aldeles fruktansvärt!
Så allas tummhållande från gårdagen funkade fint - en praktfull fylla och en toppande bakfylla!

Vi va ( jag, rasmus, booson och krille) på
Helsing Bar Igår, helt okej!
Ni vet vart det ligger va? brevid Dahlberg. Och far more vräkigare entr'e!
Men det va inte så fasansfullt stroppigt som jag trodde, det var inga problem alls för oss 4 att stapla in!
Rasmus och booson är väl ganska väldressade, men jag hade håliga baggyjeans och pallis, och krille kom i sin svettiga skateoutfit! och jag menar släpper dom in honom DÅ så är det nemas problemas;)
( Förlåt krillo, men de e sant de vet du;))

Hur som haver, så har dom supermysiga små pallar, som JAG faktiskt kunde sitta på! Trots min enorma alkoholkonsumtion den kvällen!
och priserna är som i övriga helsingborg! det är inte turkiet- nivå! men Fan inte stureplan- nivå heller! ;)

Träffade Ludde och Carlos, vilka spjuuut ni är alltså! Alltid när jag träffar er minns jag bara att jag har skrattat sjukt mycke!
och Amir den skurken va där;)

Ikväll ser det lugnt ut, jag ska - som rasmus säger HELA tiden, toffla..
fast jag räknar inte mig som toffel!  Hah! Rasmusjävel!=)

POWER NAP KANSKE? why not!


"You die young, you die when you're young"
Shoreline- Broder Daniel ( Sjukt bra!)

Arrivederci - Elso
( Stella Jacky )

Kommentarer
Postat av: Johanna

kul att du börjat skriva blogg igen.. ta del lite av ditt liv och dina tanakr. tycker vi borde träffas lite oftare din skurk. ta hand om dig. kärlek


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback