Just another manic monday

Wish it was sunday!
Jahapp, lugn helg?
jag och Måddi skulle som jag skrev innan bara äta, kycklig och ris och massa gott.
det blev spagge och kötte;)
till det, rikligt med vin, och visst fan blev det stan efter de!
PL och Tivvan.. kul att man har samma jävla ruton. sen när blev det en rutin?
Och varför envisas man med att dra dit varje helg?
Den frågan tycker jag amir eller lajjm kan svara på, för ni är elit! haha!

Denna lördag va inte olik någon annan!
folk kräkte säkert, folk shotade för mycke, folk drack som fan, och folk blev utkastade!
lagom lördag för min smak!

Efter drog jag, måddi å wille hem till mig, och måddi, din JÄVLA mat va as äcklig!
och nu har jag såklart, jävla massa disk!
Synd att det är jul om nåhgra dagar bara, annars hade jag önskat mig ne diskmaskin!
jag tror jag ska köpa en själv faktiskt!


Måndag - jobbish.. hela veckan faktiskt..
och skirko springer omkring med julskinkan i småland, för han vet inte vart han ska ta vägen så god den är!


MoffarDanne, jag hoppas FAn du skickat mina grejer från väla nu, för nu BRINNER det i knutarna!


Arrivederci - Elso
( Stella Jacky )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback