Lördag blessed lördag!

Åh, jag är uppslukad!
Jesus Christ Superstar är det bästa jag har sett! Jag har precis fixat musiken till datorn, och om ni vill höra det bästa någonsin - Heaven on theis minds , som Judas sjunger till Jesus i början av första akten, ÅH! jag DÖR!
jag har suttit helt mega töntigt och lyssnat och lyssnat och lärt mig texten nu, fy fan va bra!
texten i sig är fan SKITbra!
haha.. TÖNT jag är!


I övrigt vill jag bara ligga under mitt täcke hela dagen, bara VA! inte göra ett shiet!
jag DÖR vad du är beroendeframkallande, oh sweet täcke och luktegott!


NU ska jag till Måddi och mådda med måddimat, måddi vin och allmän måddipower!

Arrivederci - Elso
( Stella "Måddi" Jacky )


Kommentarer
Postat av: linda

Sv: Oj vilket sammanträffande. Brukar dock inte använda mig an "Elso" så ofta. Det blev en nödlösning när jag var tvungen att skriva ett smeknamn och inte ville skriva det smeknamn jag brukar använda :) Ha't bra!

Postat av: Stina

överdriv med massamåddi !!! :P

2008-12-29 @ 22:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback