Oh, this town kills you when you're young

ÄNTLIGEN är julhandeln förbi. jag hatar folk som handlar julklappar. inklusive mig själv!
nu, tänker ni, NU kan Elso njuta.. luta sig tillbaka, städa hemma, kolla en skön rulle och äta lite chirre eller något..
NEJNEJNEJ!
NU börjar den helvetiska mellandagsrean..
cheferna förväntar sig tredubbla siffror, om inte mer!
folk är som galna BILLIGT BILLIGT BILLIGT skriker de om dom!
vissa handlar bara för att dom tror dom tjänar på de, sjukt va?

Åh, idag har ja varit på jobbet hela dagen typ, och prismärkt om skit.
jag blev så lack att jag skrev en skylt i ett fönster " Nu ryker skiten".. fast de gillade inte andy, så jag fick lägga till "på ett bra sätt"
hoppas folk fattar hur jag menar bara!

Sitter home alone nu, haha hade telefonsamtal med Bonza precis. sånt videosamtal på datorn, åh GUUUUD va kul de va!!

Nu vet ja inte vad jag ska göra, för jag vet inte vilken film ja ska kolla!  jag känner mig som någon katten spytt upp!

vad gör man nu?



-Elso


Kommentarer
Postat av: Lisa

du e söt

2008-12-26 @ 21:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback