Onda människor vill inte ha brev

Ibland tror folk att man är en idiot!
Ibland tror man att folk är idioter..


Jag sätter mig i jobbiga situationer på många vis, FÖR många gånger.
Men alltid, nåja - OFTAST!, löser jag dom själv, småningom!

Jag tycker det är drygt att folk är idioter ibland..
Som om jag har tid med sånt?!
SOM OM jag har tid att förklara hur saker och ting ligger till hela jävla tiden?!
JAA ja har dina pengar!
Käften jag väntade en timma!
SLUTA du är alltid elak!

Jag tror de flesta människor faktiskt är onda..
inte från början.. då är alla rosa och snälla.. flickor som pojkar!
men man blir ond, för de lönar sig inte att vara snäll..
tomten kommer till dom dumma barnen också!
Och oftast, tyvär, får dom de ballaste julklapparna.. Barbie med rastaflätor. Större transformers.  snyggare rockringar, eller kanske gympapjux!

Just nu vill jag att världen håller KÄFTEN, tills jag har städat klart hemma i alla fall!

gud vilket jobbigt meck

Pusspuss willo

Arrivederci - Elso
(Stella facking Jacky)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar; Tack tack för film tipset :D..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback