shake my walls

Först tänkte jag hålla mig väldans mycke till min rubrik, och berätta vad som hände mig i morse!
Jag vaknade precis som resten av skånes lite mer lättväcka del tjugo över sex.
jag trodde en bil hade kört kart in i min lägenhet. kanske en av de tröga byggarbetarna hade styrt fel med sina dumma platta-asfalt-maskiner..

uuuh, det var ganska läskigt..
sängen skakade som bara den, och väggarna vibrerade..
tror något trillade ner någonstans..
flera sekunder, lång tid. så man hann tänka lite.

och jag är glad jag inte bor på andra sidan jorden!

shake my walls
hela världen
och testa mina gränser
bara du får lov att göra det nu
bara du

och jag själv såklart

eftersom du tydligen läser här
får jag väl skicka en liten tanke, mr lövli! ;)


Arrivederci - Elso
( Stella Jacky )

Kommentarer
Postat av: wilhelm

hoho, oh, yes :D puss!

2008-12-16 @ 15:25:59
Postat av: Sofie

Jag bor uppe i norra skåne :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback