Torsdagar är torsdagar

Japp, det är torsdag, du har gissat rätt.
 och efter som jag faktiskt är ledig imorgon på grund av vissa små syskon och annat krafs, tänkte jag lyxa mig med vin idag!
Ja, och vet du? jag hoppas jag blir riktigt kähäkla full denna torsdag, för jag ska ha en LUGN helg annars, och sen är det JULLE!

idag har Helsingborg storbesök, mannen med leendet som får en att smälta :
Alexander Booson !
och då är det ju lämpligt att skryta med sina GH- kunskaper hos rasmus?
Nej tydligen inte, för det lilla äcklet klarar min VÄRSTA låt på Hard, UTAN probbe!
 SUUUUG, jävla idiot;)

Ses snart bwooys!

Vi andra - vi ses ute!
Håll tummarna för en grov hangover, nooooo!

Arrivo - Elso!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback