gooodbye, ruby tuesday!

(kom på när ja trodde de va tisdag och insåg att de va torsdag en gång, va lycklig jag blev!)



Hur som, jag har disskuterat min tanke igår med massa folk.. Och jag tror att ja sådde ett litet frö!
Well, i AM a farmer!

Så igår va ja så trevlig, snäll och sånt som jag kunde, men inte "för egen räkning"  utan för att bara vara det, utan visare vinst!

(om man har sett Constantine är min tankegång lättare att förstå föresste, så SE DEN!)

Och allt idag har gått bra, FAST.. Min kyl & frys pajjade igår, och då kom jag in i det gamla vanliga "håå va faaan har ja gjort för att förtjäna detta!!".. något måste det vara..
kanske jag gjort någon eller något illa... eller kanske mig själv?
antagligen de sista..



Eller vänta..
Vilket är värst?
Att vara odräglig mot sig själv, och sin själ?
eller mot andra? Och deras själar?

svara tack..;)


Arrivedeci
Elso

Kommentarer
Postat av: Lou

Mot sig själv, för det avspeglar sig på alla andra sen. Om man är dum mot sig själv så har man nog väldigt svårt att vara snäll mot andra. Det är min tanke iaf och jag försöker verkligen att leva upp till den teorin!

Känner jag mig totalt dum i huvudet en dag är det sannolikt att jag anser att alla andra också är det, om du fattar? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback