Lördagkväll del II

Jahapps. lördag kväll va de då..

Och jag har precis skrattat ihäl mig över mamma!!
Hon har en HEMSK och fruktansvärd fobi för
ETT: hannibal
TVÅ: diskmaskiner

ja, ettan har ja ju gått igenom TUSEN gånger.. men för diin skull då!
Mamma tror att i var, varannan skåpbil hon möter, finns hannibal. och han sitter inte bara där, nej han drar in en i bilen, och så SNABBT som satan syr han en väska av en!
och man hinner inte skrika på hjälp! och man vet inte vilken bil det kan va i, för han arbetar TYST!
 
diskmas´kinerna sen är lite underliga..
du vet kanske, att mamma & PO flyttade till Helsingborg precis, där dom renoverade ett hus. SNÖGGT!
hur som så satte dom in en diskmaskin i köket.. som har användt  endast av siri & sonja, och baaara när mamma inte har varit hemma..
så ikväll ,sitter jag mamma, po, leif & lotten hemma å äter.. å så kommer vi in på detta
alla vill ju såklart veta:
VAARFÖR vill du inte diska i diskmaskinen Gunilla??
hon svarar, lite lätt hispig, de e sant:
"ja men alltså.. VART RINGER MAN NÄR DEN BÖRJAN RINNA??!"
hahaha.. helt sjukt att ha en SÅN paranoia ju!!


morsan du e stööörtskön!!


nu ska jag dricka irish coffe & kolla film..
PUSS

btw. DU, igår.. fy fan! hon va ju inte ens SNYGG!!
hade vatt en sak om hon va skit snygg, men NEJ! du stod å slickade henne på läpparna, å hon va FUUUL!
fulare än MIG i alla fall, å mig slickar du minsann inte på läpparna.. SÅ,. så va de sagt..
eller ja.. skrivet..

Kommentarer
Postat av: Looou

HAHAHAHA och jag tycker att min fobi mot stora, läskiga, ätande, vassa, mördande skördetröskor är töntig! jag ska nog tänka om haha!

KLÄDBYTARDAG FTW! jag har iofs precis svalt allt vad "men den kan vara bra att ha" heter och gett kläder till min brors flickvän. BYTA däremot är ju faktiskt skitkul! när var hur? :*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback