mission completed


Shit vad svår denna skulle vara!

Första frågan: Spelet vi spelar, kan vi reglerna?
Njah, vill jag säga..
Vissa kan de, och spelar de väl. Men ytterst få!

Jag befann mig mellan 11 & 01 (TYP) på G.P, Yes jag såg dig.;)
och det var ett stort ego-kaos där inne!
längtan till någonannanstans kröp längst väggarna!
desperata försök att synas och höras flög mellan gardinstängerna!

Nu är Gyllene Prag något ut över allt annat. Och det vet man. Det är okej att vara lite utflippad där, och folk tar till vara på det så in i helvette!

jag satt och betraktade mitt bord, (nej inte bordet jag satt vid, utan personerna vid bordet jag satt vid!)
brevid mig satt en livrädd pojke som skrattade hela tiden. Rakt över en attribut-kåt kille som tror han kommer födas igen, och få en chans att göra allt så som han tänkte sig de. bakom mig satt en gapig fylleslampa som drack glas efter glas av den billigaste fatölen. Inte för de spelar roll, men bara så du får en bild av henne.där fanns en kille med skjortan knäppt ändu upp till ögonbrynen typ, han satt som om han hade en linjal längs ryggraden.
jag fick en skymt av  en  kuf, som nästan skrämde sönder mig.
han såg ut som de trollet man läste om, han du vet med blått hår som gick över ögonen!
Killen på gp hade blondbruna dreads typ, som stod åt ALLA håll. Han hade fiske hatt, lång rock jag TYP svetsglasögon. Jag höll seriöst på att trilla av stolen. ( det kan iofs har berott på min alkoholkonsumtion tidigare på kvällen!) HUR som helst, killen såg ut som fan! och det värsta va, att han inte va mycke äldre än mig!

SHIT. .

Tänk dig att alla dessa personer ska kunna sitta tillsammans, och detta är inte ens Alla.. det kom och gick folk mellan borden, som det gör på gp, och alla andra ställen med för den delen!
tänk dig att alla vill ha bekräftelse, tänk dig att allas väösen SKRIKER ut en slags älskamig-nej-hatamig känsla också. och tänk dig att vara en del av det!
det är läskigt medryckande!
precis som disskusionen om bästa / värsta hångel, man VILL inte svara på de värsta, men man gör de ändå, för innerst inne finns de något som njuter av egna avslöjanden!
och som också njuter av att avslöja för gp's stammisar att man har känslor under sin stenhårda, snygga look a la 2008!
hahaha, sorgliga vi är va?

det är svårt att försöka vad som är spel när man själv är en gambler.
Precis, jag sa ju aldrig att inte JAG spelade spelet. och hur olustigt blir de då inte att komma fram till sanningar här!
Jag tror dock jag fick fatt i NÅTT:
snett mitt emot mig, satt en bekant. Han satt helt lugnt i ett hörn, skrattade åt sin kompis skämt om dom va roliga, och drack sin o-alternativa öl,( TACK GUUUUD sluta upp med allt strunt!) och hela hans person utstrålade lugn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback