TISDAG

japp, jag har tvätttid, men jag skiter rätt fett i det och sitter vid mammas dator.
jag ska jobba imorgon och det finns inget jag kan göra åt att jag inte somnar på ett par timmar ännu, och det är faktiskt inte mitt fel. seriöst.
jag slutar på lördag på kmitt job och jag har en viss ångest för det förstör så mycket
jag vill sluta dagdrömma, för om jag slutar att dagdrömma kanske det händer lite i mitt riktiga liv och inte bara i det jag tänker att jag kanske skulle kunna ha, aj mitt huvud.
jag vill sluta vara så jävla tippad, för hade jag inte varit det kanske det skulle finnas en chans här va...?
jag vill sluta länga till februari, för om jag gör det kommer jag sätta ännu en regel, regel nummer två. FEBRUARI, och det vill jag inte

Jag vill bara lägga mig ner och vakna lite längre fram i livet, när allt är bestämmt redan och jag inte kan göra något åt det


men jag vill verkligen inte få den där känslan i magen varje gång det piper i en mobil, eller blippar på msn, eller något sådant..
jag orkar inte det! inte en jävla orkan till, det finns inte, jag pallar inte det..



Hade du vetat vem jag var, så hade detta inte funnits, detta lilla snöre, som hotar att bli ett rep mellan oss..
du hade inte ens bundiot fast snöret vid min handled, du hade gjort som du gjorde från början, och inte en gång, aldrig någonsin, hade du kollat på mig med de där ögonen, som bara skriker på mig..
inte en gång hade du gjort det
och då hade jag aldrig kollat tillbaka!

OM NI URSÄKTAR
nu ska jag gå och kräka, för jag fick en plötslig våg av illamående

AUF VIEDER
ELSO

Kommentarer
Postat av: Anonym

du e sämsk

2008-01-12 @ 16:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback