jag har märkt en sak

jag har märkt att Han gillar henne
och hon har inte märkt de ännu
jag har märkt att hon gillar honom
men hon har inte märkt de ännu


Ja, som sagt: Våren gör en kåt!
Himmel va sant det är..
Jag har gjort anatomiska övningar på mig själv, HADE man kunnat säga..
faaast, det har jag inte.. så det är ju inte sant om jag säger det!
men jag har studerat mitt eget känslomässiga mönster..
Vi gick och disskuterade lite idag, jag & Anna-Kajsa.
Vill man  alltid ha någon på våren?
Varför kan man inte vara själv?
Och i denna desperation - Tar vi vem som helst med ner i våra vår-gropar?

Jag är rädd för det.

En Fin storasyster & vän sa till mig här om dagen
" Det är som om jag har tvingat mig att bli kär i honom, och det går ju inte"
Sant! vår-spöken! det är jag helt säker på!
Och samma härm jag går alltid och säger " jag blir inte kär!" "Pojkvän - PFFT! - för klenisar!" "ensam är starkast!"
men visst, är det vår trillar ju varenda jävel dit. och nu även jag!
det gäller bara att vara medveten om att det bara är en spring-fling och kunna se förbiii honom eller henne!
OCh så länge man kan de, så anser jag att man INTE är i klistret!

Så, mina vänner, jag kan stolt säga att jag INTE är i klistret! Nopp! ICKE sa nicke!
meeeen, jag bara undrar..
E de någon av er lurviga små monster som vill krypa ner under lakanen med mig?

Okey - You got me!
jag kanske inte är "INTE i klistret"!
men jag försöker unvika det..
för när klistret släpper, sommaren är över och d-vitaminerna slut, så tar ju oftast flingen slut.. Am I right?

Jag håller mig för mig själv, och kryper bara ner i de lakan jag själv känner för!

Arrivedeci - Elso
Stella Jacky

Kommentarer
Postat av: Louie

JAG SAKNAR DIG HUE! ring mig! jag har ett hemnummer också om din mobil inte fungerar. check it out on eniro eller nåt ^^ pussi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback