vår-kåt

jaha.. det har varit en solig helg hörrni? märkte ni något speciellt?
det är mitten av mars nu hörrni? Märker ni något speciellt?
Det är snart maj & folk kommer snart klä av sig på stranden!
Märker ni inget speciellt alls?
nähä, då är ni dumma i huvet!


Vart i Örebro i helgen.. med en hel drös pojkar! fun stuff!
i bilen hem hade vi en ganska intressant diskussion..
Föraren körde i ett skogsområde, klockan var nio på ett ungefär..
"hörrni? när e de vilt-säsong?"
fram och tillbaka kom förslagen "augusti!" "januari!" December!" "höst & vår!"
bla bla bla med andra ord..

föraren föreslog följande tankegång:
Men hörrni, det blir ju varmare & varmare vintrar, så hela våren är ju framflyttad. Dom sa på något program att nått djur redan fått sina ungar..
våren är framflyttad, och ni vet ju att alla blir kåtare på våren!

blir vi?
Jo, det är faktiskt bevisat att så är fallet..
sjukt va?
typ; december - get the fuck out of here!
Maj - Yeah you come here you bad boy!

Sen om allt beror på hormoner, eller det faktum att solens D-vitaminer gör oss piggare & mer frammåt är en annan diskussion som jag väljer bort..
jag tycker det är ganska ballt att vi blir mer mottagliga under våren!
och visst är det lite så att man under vintern stänger in sig i lite obay, chokladglass & massa film, för att sen under våren krypa fram ur sin kokong och visa sina vackra vingar ( former, haha) för världen omkring en!

Jag ska idag ut i solen ( som preciiiis gick i moln, fan då!)
och så ska jag slå ett och annat öga på alla kåta flickor & pojkar som går och trånar efter varandra!
Det är ett under hur jag varje vår kan undvika detta kaoset!
fast nu tror jag i och för sig jag är lite fast!
Kul bara att andra världsdelar ska locka så jäkla mycket!

Jag får visst nöja mig med att lyssna till mina vänners romantiska eskapader, och göra själv?
ja, bädda ner mig framför ännu en säsong vänner med en mango & en brämhults Jordgubb/Lime!
haha..

Nu ska jag gå igenom helgens bilder & sen hoppa in i duschen!
Yei!

Arrivedeci - Elso
Stella Jacky


Kommentarer
Postat av: 1

hmm så tjejer blir kåtare på våren.
gonna write this dooown :D

2008-03-13 @ 16:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback