Jag ber om ursäkt

För jag har inte kunnat skriva på länge länge här!
har fått höra måånga frågor om hurvida jag slutat bloga eller inte
svar nej - jag har bara ingen dator:)

nu har josse flyttat till mig, så nu har jag snott hennes lite:)

SOM INNAN SKRIVET; bekräftelse!

allt säger ju sig självt ganska snyggt va? vi vill alla ha de, och vi vill inte ge de till nån annan!

men ja har levt lite sen jag skrev sist, och jag har fått jävligt mycke nya tankar. Och så snart ja kan, tänkte jag och min fina blogg-syster-och-med-människa-Johanna Johansson, sätta oss och intaga lite vin, och prata om livets fina!
jag tänkte bjuda in lite fler tankemalare, men vet inte vilka som är intresserade?
så dom som vill hänga på på en kväll med vin, filosofi, lite mat, pyssel och mer kan väl höra av sig?


HUR SOM HAVER

jag känner att ja har mycke att ta upp.. måste filtrera och gå igenom lite med mig själv först tror ja?
men jag vill ge er en liten funderare nu..
direkt och jähähäääävligt lägligt med tanke på långhelgen..

Rasmus och jag satt eller gick, jag vet inte riktigt. men han sa "X är så jobbig när han säger 'jag är inte tilräckligt full ännu!' jag menar, det viktiga är väl inte att bli dyngrak? de e roligare att va lagom, och att skratta åt alla som e fulla som svin!"
fan vilker über-angst man fick va?
varför dricker jag så mycket? du så mycket? hon och han så mycket?
något tomrum att försöka fylla med alkohol?
HAHA, den som druckit mer än två öl i sitt liv, vet ju att de rinner rakt igenom ändå!

men honestly - WHY?

svara; Varför är alkoholen så viktig när vi går ut? och när ska vi inse det?
Har vi redan insett det? och varför slutar vi inte förstöra våra kroppar isåfall?



det är inte en ekonomisk fråga länge
det är en psykologisk fråga


http://brudpepp.blogg.se/

vet inte riktigt vad jag själv ska nämna om allt detta..
vissa av er känner mig väl för att veta att detta är ett viktigt ämne i mina ögon.
vissa känner mig nog inte lika väl, men de e kanske ni som borde ta åt er mest av detta!

tar igen mina missar imorgon.. hittade cissi, käns från "tjenare kungen"s blogg -  brudpepp
läs & kolla igenom lite
jag skulle också råda er att söka på aftonbladet på alkohol, finns en hel del att läsa igenom
särskitl för oss unga kvinnor!!

SKÅL OCH HEJ
stellan

Kommentarer
Postat av: Jojjoo ;)

My old ROOMIES!! Har ni plats till mig också?! hahah! Nej men töser, vi får träffas snart! Me miss yooo!! Puss

Postat av: Johanna

Efter gårdagens pratstund med dig har jag inte kunnat tänka på annat än att bara ta mitt pick och pack och gå. Eller varför ta ens några saker med sig?! Att lämna staden, öden, rykten och det som har varit. Börja om från ruta ett. Leva, upptäckta. Ska vi bygga oss en segelbåt elsa och segla iväg - till ingen stans. Bara åka utan något mål. Bara gör det vi känner för för tillfället och där strömen för oss. Sen hoppar vi i land någonstans mitt ute på en ö med en massa skog. Där gör vi upp en stor eld och lever på naturens rikedom. ... Flummar jag? Mycket möjligt. Sitter på skolan nu, skulle inget heldre än att bara vilja ta studenten nu, eller iallafall skaffa sig en egen liten lya. Men icke. Man ska. Man måste. Man ska stressa, arbeta, plugga för att sedan glömma. Man ska. Man ska så jekla mycket. Men det är ett år kvar bara. Så får man tänka. Och då elsa, då ska vi se världen. Då väntar hela världen på oss. Hej hå. Tack för pratstunden igår. Den gav mig mycket. Och en sak till, du kommer klara det. De gör du. och som min mamma säger när jag är ledsen: när allt är som värst kan det bara bli bättre. Ta hand om dig. Kramar / JOhanna

2008-05-13 @ 15:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback