Lördag i Strövelstorp och Helsingborg

Time is passing by:
Jadå, en hel fredag hemma med Erika i hennes pappas hus, oshh, väcker såå mycke minnen!
Åker, när Erika hånglade med Jacob, "Nora och Regina", röka syrénblad, göra egna choklad-cigaretter..
Att det finns så mycke man har gjort i livet och att det finna så mycket man faktiskt minns..
det känns kanske som en tre fyra år sen man gick i femman, hade blåa jeans och grön dunjacka..
håret flätat under natten för att få lockigt hår..
kollade clementine på franskan och  lyssnade på greenday och hanson om vartannat!


"Åh denna väskan! den början ju bli lite inne igen"- Erika

nej men SÄG inte så!;)


För övrigt längtar jag till en söndag för en gångs skull!
det brukar jag aldrig göra - för det är ju dagen före måndag!
och dom e alltid svarta och äckliga!



Lördag, mer Lördag;
Idag gott folk, ska jag laga lite käk tror jag minsann!
köpa lite kex och kolla film. det blir ( japp, i skriven ordning)

  • Sex and the city
  • Jack
  • Breakfast at tiffanys
  • the butterflyeffect


Arrivedeci - Elso
( Stella Jacky )


Kommentarer
Postat av: Sara Hansson

Ååååh Clementine!!!vilka minnen! Känns verkligen inte så länge sedan som det faktiskt är!! Nästan så att längtar tillbaka till Jonstorpsskolan ;P

2008-11-22 @ 20:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback