Söndag 081123

Japp - jag lever..
PL13 utan sprit i kroppen, är det att rekomendera?
ja, om du har ett sjukt sinne för humor och lite polare vid sidan om dig!
Haha, hade INTE fixat det utan mina lady-lads!

Först va vi som sagt på Bulls och lirade biljard..
teamde som följer
Elsa+Filippa - Challe +Stina 0-1
Elsa+Challe - Filippa+Stina 1-0
Elsa+Stina - Challe+Filippa 1-0 ( In Mådd we trust)

vi ser alltså att jag och stina ägååårrr;P

Idag har jag haft en produktiv dag, på hemmasätt!
vaknade nio med otrolig power.. låg ändå kvar till elva SEN FICK DET RÄCKA!
upp - handla!
frulle och funderingar - vart skulle dagen leda?

sen tog jag tag i det på riktigt ( närmre klockan två) och tvättade allt jag äger..
sorterade om Jeans och hoods.. städade kök och toalett, och slutligen - Damsugade!

sen fick jag trevligt besök av en skirko, och Challe bjöd oss på söndags stek ( annars känt som spagge & kötte)
sen vart de Yohans lya och en en runda rockband - NEJ DE BLEV Det INTE!
det hemska har hänt - Yohans syrra har bett om sina prylar tillbaka!
 nu ska vi satsa några hundra själva på ett eget set - inget att gråta över, tvärtom!

Hur som haver - vi kollade Jack och disskuterade en sommar på gotland, någon som är sugen?

nu ska jag krypa ner i min nybäddade säng, under mitt duntäcke, helt ensam och värma mina fötter mot ingenting alls, och sen ska jag vandra till mitt jobb imorgon!



Arrivedeci - Elso
( Stella Jacky )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback