Wednesday is my favourite day

Idag är det Onsdag och jag har sovit hos min momsipaj!
fast hon är ju inte hemma, hon är ju på maldiverna fortfarande. Så Sonja fick ta mina krävande nattvanor.
jag hade nog inte vågat om mamma va hemma i och för sig, hehe, lite dumt va?

Har ju snöat in på den där FELIX reklamen nu. Du vet den med Buddy Holly låten? Everyday?
U-N-D-E-R-B-A-R!

http://www.youtube.com/watch?v=iDnVe3K7AjA

Igår orsakade jag smärre kaos, i plånkan. Usch fy fan, varför e jag så bad?
varfööööööör har ja inga gränser ( för jag kanske inte sätter några, pucko!)
jaja, what's done is done!

Hohoho, nu ska jag hoppa in i duschen - sen kallar jobbet!

Arrivedeci - Elso
( Stella Jacky )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback