buss missad; när går nästa?!

HÅÅÅÅÅÅÅH! jag hatar när jag kollar på klockan och ser " aha, femtio minuter till bussen går!"
och efter femtio minuter är jag klar. det är bara det att jag borde varit klar efter förtio minuter och gått till bussen, så jag hunnit med den. Men sånt händer bara på film..

fan.. pallar inte komma så jävla SENT till Linnet idag.. de e så segt så jag överväger att vara hemma! :S

jaja, hur som helst är jag skitlökig, och har världens snyggaste outfit, vill du se?
OKEEEEJ DÅ!




Ska vi göra en liten blogg-favve?
javisst! låtsas nu att du läser metro, och jag blev dagens outfit dååå!!

Ikväll bär jag:
Vita Converse, lila strumpor som syns lite, och matchar det lila linnet jag har under skjortan.
jeansen är ett par lånade diesel.
skjortan är en gammal velour.
Koftan och solglasögonen är från carlings

allt toppas med min läderpaj från 2002

SNÖGGT VA??

jaja, nu kollar jag på MTV.. Exiled - the real deal
fan va han e sjukt rolig alltså, killen det handlar om!
han typ klipper en get och säger följande:
Hey little sheep-goat-thing-ugly-eerh..
Oh it has like, splitted ends
OH i have dung in my shoe, I dont want it! how do i get it out! I'm gonna die..

HAHA nu ska jag dricka upp min cola, sen dajla till bussn...

PÖSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback