Fredag idag!

Jahapp, stannade klockor igår när jag hällde ett glas rödvin över mig och marcus!

Redan uppe, och har kollat the voice.. beroendet har kommit tillbaka!
och jag älskar sanna bråding. hon har denna veckan hoppat in för jossan ( höhö, precis som om vi vore BUDDS!)
och sanna bråding är så färgstark!

och när vi väl talar om stockholmsmaffian så måste jag lätta på hjärtat.. Jag har sånt sthlms sug!!
JAG VILL ÄTA DÄR, BO DÄR, SOVA DÄR.. allt som hör till..
blablaa..


lite vecko- update!

Tisdagen blev en lite stressig dag, var på väla och införskaffade skor och braxx!
 
ja men fan va görre <---



Sen
blev den vin med johanna, victor och paja i källaren..
 mest johanna och victor.
vi va kreativa, och spelade rollspel och fotade! hel-flummigt!
<---



Igår  va jag i höganäs, köpte en soffa på loppans möbler, och sen dajla jag förbi lilla loppan och fyndade REJÄLT!
en klocka, ballball! en röd anorak och seglarskor. PLUS två fina glas till min samling!
( ja, jag har så sjukt nördiga vanor..) När jag kom hem startade min sammets-soffa krig mot den nya..
lägenheten är TOTALT kaos!
efter ett visst freds-kämpande gav jag upp, och traskade hem till yohan. där vin flög opch stolar gick sönder, i vanlig ordning!
Denna morgon ( den sista bilden) har jag fått en milimeter ordning. Kunde i alla fall äta frukost!
Snart är det jobbet som kallar!

Jeans rensningen börjar idag på carlings, med det får ni läsa mer om på Carlings-bloggen
          



HA DE , alles!

AUF WIEDER - Elso

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback