In the dark

Jag måste berätta en historia, och inte är den trevlig.

Jo, lördagen va..
vi började med Påskfrulle hos familjen De Fine Licht. traditionellt, roligt=)

sen skulle man ju till Amir & Hakijas inflyttningsfest, hur jävla kul som helst!

SEN kom det läskiga..

Jag orkade inte hänga med ut, för jävla livligt,  så jag tog bussen hem!
och GUD va trött jag va.. åt lite, och sen bestämmde jag mig för att lägga nycklarna på fönsterkarmen, låta fönstret vara öppet och skicka ett sms till wille " somnar när som helst, nycklar ligger i fönsterkarmen!"

efter ett tag vaknade jag.. det står någon i hallen.. "vem  är detta?" tänker jag..
han tittar på mig.. "hej.." säger han..
det är ganska mörkt.. men jag ser hur han ser ut..
"hej..." svarar jag..
han går tar av sig jacka och skor.. går emot mig..
jag ryggar tillbaka, och tittar på honom..
"vem ÄR detta" tänker jag " varför borde jag veta vem detta är?!"
så böjer sig den främmande mannen i mitt hem sig ner, och ska pussa mig, och mitt hjärta faller rakt igenom soffan jag ligger i och jag ryggar så mycke jag kan!
när han reser sig upp, och ska stänga fönstret, som ju fortfarande är öppet..
jag tittar på honom, och helt plötsligt ser jag vem det är.
 det är herr Wilhelm Berséus, min pojkvän sen typ fyra månader tillbaka..
det är så KUL när man känner igen sin baby mitt i natten
HAHAHAHAHA!

jag va livrädd för honom den natten,  MEN  söndagen, igår och idag har jag bara skrattat!


Hemsk liten story! =)

ELSO

Kommentarer
Postat av: främlingen

ägd!

2009-04-14 @ 14:55:49
Postat av: Anonym

Fan va läskigt egentligen !

Hahaha . . Tänk så hade det inte varit han : P

2009-04-14 @ 22:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback