Måndag

vilken helg, jag har nästat bara sovit! jag har tappat all ork..
det var ju meningen att lördagen skulle bli den bästa EVER, med strålande väder och danmarkspremiär, men fy fan.. fick helt sinnerskadad huvudvärk, slutade dricka öl, och drack vatten istället.. åkte hem relativt tidigt till sverige, och fortsatte dricka vatten, och hemma vid elva.. somnade som en liten björn..

USCH!

Ja, idag är det måndag! nya tag - hela veckan!
Löning till helgen, och det tycker jag man borde fira genom att smälla resten av slantarna på en schyrre gadde!
har alla verkligen pimpat upp gadroben inför sommaren?

För er som har "Favvat" märket These Glory Days kan jag säga CON-fucking-GRATZ! vi fick in en hel massa skjortor, tishor mm.  KOLLA UPP TACK!

har - som jag säkert skrikit ut över världen - börjat göra lite serious deffing.. höhö..
20 sit ups, 20 armhävningar & 20 rygg lyft.. Nu jävlar beach 09, here I come;)


Nu ska jag sätta mig vid min symaskin och göra underverk!

ARRIVEDECI - Elso

Oj, en sak till!
Jag kommer aldrig ändra den jag är, aldrig någonsin!
För med dig behöver jag inte, jag kan vara precis den jag är, jag vet att du tål mig.
Jag måste bara lära mig vem jag är MED dig, och det kan ta lite tid.
hjärta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback