mätt & belevad på tyska

jag är mätt..
 idag har jag VRÄKT i mig mat!
verkligen VRÄKT i mig!


började lätt med en ganska enorm frullemacka, sen lite chirre..
efter det va de lugnt, förutom två-tre ballerina kex..
sen satte jag igång efter jobbet igen: fläskfilé & potatissallad och champinjoner, och kom hem, och VRÄKTE i mig resten av chipsen, resten av ballerinana och FYRA facking kiwis..

jag kommer DÖ av mat, seriöst..

dessutom insåg jag att dom visar hockey på onsdag istället för greys anatomy!!
bummer..

ja, livet e trist idag.. i'm sad.. och fet..
och anna kom förbi nyss och sa hejdå.. hon flyttar till Berlin på onsdag..
hennes liv är spännande och mitt är fullt av fett!!
hahahaha... jävla fisse!!


Såja, avreagerat..

yeserru.. nu ska jag nog äta en kiwi till och sen försöka sova...
imorgon är det jobb sen malmö operans marylyn monroe uppsättnign i höganäs.
lavli!

Elso

Kommentarer
Postat av: arezo

men människa. du åt EN portion och du tycker det är mycket, trots att man egentligen ska käka 3 om dagen? hahaha, knäpp brud alltså..

2009-04-10 @ 23:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback