NOSTALGIA

läste min söta vän och kollega Nathalies blogg, och gick bak en del inlägg, lite missar man ju tyvär ibland..  men i ett ganska så nytt inlägg hade hon skrivit en del av en lars winnerbäck låt! ( "Se dig om")

jag fick lite larssa-sug, så jag lyssnar nu igenom lite gamla favvar..

toppar en liten lista, och jag vill att du lyssnar, och inte kastar bort de, utan LYSSNAR på texten, för han får fna till det allför ofta för att det ska vara tur..

1. En svår och jobbig grej ( för den har jag lyssnat mest på, och den har betytt mest av ALLT)
2. En av alla dom ( utan tvekan den bästa, EGENTLIGEN, och dessutom den första larssa låten jag hörde!)
3. KOM ( för den är så då!)
4. Nån Annan ( för vi va bästa vänner & vi hittade Lars, our MÄN!)
5. Jag hugger i sten ( för vi inte hade någon gud, bara cigg)

Nu sitter man säkert, men tio toner kan få mig att kasta kroppen tillbaka i våndor
tårar kan bränna så hårt
så jävla hårt att du inte fattar

du kännde mig

du kännde mig, coh nu gör det ONT?
hur fan kan de göra de


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback