SUNSHINE MAKES ME HAPPY

idag är det tisdag, och gissa vad jag gjort?
efter att ha stigit upp vid 8, för att kolla promoe-intervjun på vakna! med the voice (som ja missade! GAH!)
tog jag ut datorn utanför mitt lilla fönster tillsammans med en filt & en kuidde och nu sitter jag här och skriver i solen.. klockan är bara halv tio, och det är så varmt! undrar då vad man ska ha på sig idag?

i sängen ligger loveli-willo & snusar

OCH inatt drömmde jag något sjukt och konstigt, men jag har glömt det, lovar faktiskt att skriva de när ja kommer på den, för den va spännande!!

igår kom wilhelm in på mitt jobb och hämtade upp mig när jag slutade, loch vi gick vägen hem vid hälsovägen, och hittade en bänk, helt underbar utsikt!
( de stod Smokers Bench på en bänk, men vafan!)
solen värmde våra armar och vi satt bara helt stilla, sjkukt NICE!

  UTSIKTENWILHELM




så ja, nu ska jag kolla in mina favvo-bloggar, som för övrgt är Josefin craafords & min kollega Nathalie Blomqvists!
och mkin "länk-görare" funkade inte på denna jävla webbläsaren ( google chome) som tydligen ska va så jäkla bra, så jag skriver faktiskt län karna här:

http://www.finest.se/josefincrafoord
http://nathalieblomqvist.blogg.se/

läs & njut - I Know I will!

So long i sommarvädret - Elso

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback