Tisdags meckt

Jappsanns, åkte ner till Lund lite hastigt igår!

Idag har jag varit i skolan, hör och häpna gott folk!
hakade på Wilhelm till skolan, och där satt man, mellan seriösa typer och en flummig föreläsare.. ritade, och funderade över lagliga och olagliga ting man haft för sig.. attans attans, vad lite man vet om saker & ting..
Det va ganska soft..

Kaffe kaffe, på Café Ariman, jäklans soft vettdu!
 har du inte varit där måste du! ligger på kungsgatan 2 i Lund city, GÖDING säger jag bara..
Taket var i guld ( behöver jag säga mer? ) och det hängde tavlor föreställande nakna kvinnor, påklädda kvinnor, sovande, knarkande, ätande, drickande skrattande och gråtande kvinnor. fantastiska..
borden och stolarna hörde inte ihop och det låg en gamal mysig Kulturbaren känsla över det hela, JAG NJÖT!
Mattias var med, och det var trevlans att träffa honom.

Sen hände det grejer på riktigt! Rebecca Dackås slog en signal, att hon och min mammas kusin Emma Thelin minsann satt och fikade i solen på piccolo! AMEN HALLEDAH!
Jag och mon amour traskade bort till centralen och slog oss ner på två vitröda plaststolar. Wille hade nog inte lika trevligt som jag,men visst log han, när alla minnena fick ta plats på bordet.
Det va mormors cykel, gamlingarnas stad, "frogs passing" Mrs.Umbrella & Mortimer Fairweather, Mama Å Papa, em pom pi och andra glada studer som drogs upp, och gud va härligt att se mina gamla beloved gal pals;)

Nu sitter man i denna lilla lägenhet på åldermansgatan 3 och skriver.. lyssnar på ace of base & snart ska man äta spagge & kötte ( det är nog bara Frauken Frida Rading som kan läsa det och skratta till?)

ledig imorgon, härliga imorgon också, och sen -- på torsdag gäller det!
Nio:nollnoll ska jag infinna mig på väla C / carlings för en intervju, som gäller en 75% tjänst som jeansansvarig, och jag ska ta mina chefer med storm och SEN ta jobbet till nya höjder, när jag räknar, dealar och svassar fram på jeansgolvet!


IGÅR såg jag filmen Parfymen , har du sett? sjuk och bra = SJUKT bra!
man känner någon form av empati för den efterblivne mördaren, och ett oväntat slut finns att avnjuta!

idag kanske die welle?
visst va orginalet ( the wave) en film man såg i hela dead poet society vändan?
tycker för övrigt man ska köra in Factory Girl i den härvan också!
DEN vill jag se ikväll! DET ska jag säga till Wille!

NU ska jag hjälpa till med megamatmeck ;)

TACK alla i lördags, jag hade fett kul, tills jag fick kuk-huvudvärk och fick gå hem!

ARRIVEDERCI - Elso

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Vafan vad intervjuverna idag? Skulle inte dom vara på torsdag? Så hur gick det snäckan? :)

Hoppas det gick super bra iaf.

Kram

Postat av: Nathalie

Haha kanske ska lära mig att läsa :)

2009-04-22 @ 11:05:47
URL: http://nathalieblomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback