A Lund thing

Idag sitter jag hos wilhelm jan lennart Berséus, han ligger och sover,och chrille sitter och skrattar lite smått åt "just shoot me".. en fruktansvärd serie man tyvär småler åt, måste erkännas!
idag tänkte jag gå ner och hälsa på i lundabutiken! Jag har faktiskt aldrig varit där!
får se om jag ens känner igen tjejerna, har inte sett dom sen kickoffen!

Måste tydligen nämnas: Wihlem "Helmie" Berséus va tydligen en riiktigt champ igår på fotbollen, tre mål slirade han in, görre my määäähn, GÖRRE I SAY;)

För övrigt
glömde jag, mitt PUCKO, min mobil i höganäs när ja va där i helgen! det är JOBBIGT!
men, måste erkännas, gaaanska så skönt ändå! hähähä..

Sen såg jag The shining igår! den har jag hört ska vara den läskigaste filmen som finns!
men det va nog mest musiken, det var inte så farligt alls faktiskt!
ja, vafan! ja ska inte sitta och ljuga! jag höll för ögonen EN gång, de va när den ruttna tanten skrattade, men de va ju MOTBJUDANDE, inte läskigt!
men fy fanken vilka mardrömmar jag fick sen!

NU vill jag att skirkolövlo vaknar, eller vad säger du Chrille? ska vi ta en runda på stan själva? så han får sova?


vad gör ni i veckan gott folk?

Arrivederci - Elso

Kommentarer
Postat av: Nathalie

haha nej... vilken tur att du blev en liten Elsa istället för Gösta! :)

Men jag tror att du och morfar mycket möjligt kan ha det :)

Postat av: Maryam

Whaaaat ?!

Har du inte sett The Shining förens nu ?!

Det är ju en klassiker !! : )

Och jaa det inlägget handlade om Alex !

2009-02-04 @ 02:55:08
URL: http://maryaaaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback