(............)

Tomt
jag behöver Anne
jag behöver Anne mer än någonsin innan
för jag har en tom dag.. och jag vet inte vem jag ska vända mig till

jag har en sån dag, när det känns som om du aldrig någonsin kommer få se solen igen
den bara drar  i mig..
suget att vara någon annan stans, att få smälta iväg..
och stanna under jorden för alltid

jag vill äta upp dammet i mina hörn, kräka utanför grannens dörr
och äta kött med Anne..
det låter kanske sjukt
men jag vill..

och jag vill va vuxen nu..
jag är trött på att va här

hjälp mig inte
jo, hjälp mig


Where is the love - Black eyes peas

Kommentarer
Postat av: Maryaaaam

Jag vet hur du känner dig . .

Postat av: Södertörns Högskola

Hej! :)

Hoppas du har tid 2 minuter att genomföra en kort undersökning?



Vi är 3 tjejer från Södertörns Högskola som skriver en rapport om bloggare och deras bloggvanor och ditt svar skulle verkligen hjälpa oss!



Tack på förhand! :)

//Karro, Elin och Johanna



http://freeonlinesurveys.com/rendersurvey.asp?sid=cyipumb1ox82kju543280

2009-02-05 @ 13:43:43
Postat av: wilhelm

bejbybooo!!! fundera inte ens på att smälta iväg! pussss

2009-02-05 @ 17:13:29
Postat av: erikaa

Du VET att du kan vänta dig till mig!!!

Hoppas jag iaf, men tycks glömma bort mig.. kanske är jag inte tillräckligt av en vän.. I do not know,



Anyway, I lovge u

2009-02-08 @ 17:52:11
URL: http://erikatche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback