long time no see (uppdaterat med bilder)

ja, får inte riktigt respons på mina inlägg, e de så trist att kommentera?

Ja, har som kanske inte alla vet varit i örebro i helgen, fjortistävling!
 hehe..
nej, skate.. och det va Grymmt kul!
precis som förra året va vi två bilar som körde från hbg vid nio tiden.
Sen tog vi oss sakta med säkert upp till Pennybridge! Detta året va ja INTE ensam girl utan ahde mina vapendragare Arezo Gavidel och Erika Lethin Med mig, underbart!

bilder finns på facebook, tveeka inte att kolla!
 kommer nog upp en favorit här under..


ja, ska inte babbla mycke mer om den resan, för de är så internt allt..
men "vem faan va de som kasta?!" haha..
helt sjuka saker man har flabbat åt!

OCH, en annan fick ju höra "du har en gäll och nasal röst"

jobbet om ett tag, lite tvättstuga först!

Arrivo - Elso

 ( P.s. detta va nog mitt tråkigaste inlägg - EVER!)

från millencolin open örebro 2009    mco        

Kommentarer
Postat av: wilhelm

hoho jaja! sympatikommenterar lite... heäheä

2009-02-19 @ 19:54:58
Postat av: Anonym

nu går det att kolla din blogg! finally :)

det var en fin helg. vi ses ikv, då blir det lite partaj om man vill hmmm puss

2009-02-20 @ 18:06:28
Postat av: findus the great

saknar detta, usch!

2009-03-25 @ 19:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback