version deux


LÖRDAG 090131


minimini



Känner ni igen denna lilla loppan?
Min kära LillaSis Sandra  Mini  Martinsson kom igår hem från sin fyra månaders parisvistelse!
hon ställde till med kalas, så som bara Mini kan!

Meningen va en liten privat bjudfest, men efter en stund trillade folk in, som bara bevisade att det gått lite långt!
( jag nämner inga namn, men, eeeeh, en viss liten bruks-brud  med namn efter en jävla frukt eller nått.. hhrrm)

Denna lördag visste mino precis hur hon skulle sköta det - dock! för runt tolv- halvett snåret  blev vi alla ut-motade!
och i sann höganäs-anda landade alla hos flickorna lundeberg på efterfest..
det har hänt.. ONE to many times!
Krukor blev sparkade på, folk slängde glas i trädgården och på gatan, fimpar blev utspridda!

ni förstår säkert hur detta slutade?
japp, helt rätt.. farsan kommer ut, gastar.. gastar igen när v i kommer in!
haha, de va så JÄVLA back in the days, har nästan saknat att reta gallfeber på honom lite! haha!

OCH ochoch!!
jag får låta hur jävla softis och töntig som helst nu, men de Skiiiiiiider ja iii!
efter två tre sms fram och tillbaka ( som dessutom innehöll en bild på mig i minis blonda wig såg jag innan?)
satte sig en liten skirk på bussen till Highnose! jag trodde jag skulle gå i sönder ( på ett bra sätt!!) när jag såg dig på bussen! IIIH! La Lövlo!!

hehe, att du sen fick se alla gå ifrån casa di lundeberg plus en ganska rejäääl avhyvling av pappa va ju inte meningen;P


idag har jag, legat helt jävla DÖD! man kunde lika gärna skjutit mig! Utan tvekan!
två goa runder till icce bara!
ja, man fick ju ta ett dödsryck innan pappa kom hem från sin onaturligt långa promenix!
vi röjde - alla tre! jag siri & sonja damsugade, dammade av, diskade, riste mattorna, plockade fimpar.. ALLT!
sen när pappa kom hem, kollar han sig omkring, och gör minen, MIIIINEN!!
dn som bara pappa kan göra..
 han liksom kisar lite, och snörper på flabben och gnyr lite typ som:
"mmmmjaaa.. mm... njjj... jaa, det ser ju.... fint?.. ut?..mmjaa.."
haha, OFTA man svarar SÅ!! bara pappa som kan det, sickoo!

Nu har vi haft frossa hemma på bryggaregatan..
ellerja, haft och haft.. jag ska PRECIS sätta tänderna i en nybaaaagad kladdkaka!
Yäss!!


Arrivederci - elso

Kommentarer
Postat av: Kajsa

hur jobbar du i veckan?? skrev till chall att hon gärna fick lämna mina skor o tröja till dig så jag kan smita in till carlings o häämta domma + lämna dina skor som du säkert har saknat + jag får titta på andreas igen så jag får bort pezons ansikte på denna person

2009-02-03 @ 13:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback