FY FAN VA VI VA BRA

Jag vaknade så tidigt idag, och vågade faktiskt inte titta ut.
jag hörde hur wille gick upp, smällde nått OTROLIGT högt i skåp och lådor..
sen somnade jag om, och vaknade för en halvtimma sen ungefär..
denna halvtimman har jag kokat kaffe, brett mackor, letat efter tvättstugenycklen som verkar vara GONE, och så har jag haft lite sorg.. stackars dagens studenter!!
har du KOLLAT ut genom förnster?

2006
:härligt underbara dag! 
2006-> solen sken i veckor.. före under OCH efter studenten..

2009
:sorgligt va? 
2009-> ja, igår regnade det, idag regnar det.. hur blir det imorgon! KUL att springa ut i ösregn!

det som gör mig lite fundersam är följande..
jag har ju alltid varit lite av en skol-nörd ( alltså en sån liten kärring som sitter i elevråd och studentkommitéer & skit..)
2004, studentsommaren efter jag börjat på kulla, va inget undantag..
jag minns inte exakt allt, men jag har för mig att kortegen ( tågandet ner till hamnen, vetifan om jag stavar rätt;)) skedde under lätt men stadigt regn..
( jag minns eftersom jag sprang omkring i orange väst & walkie talkie;))

2005 va det nog uppehåll hela dagen
2006 lika så...Meh förra året då?
JOVISST.. SOL hela dagen!

stämmer det som någon sa? att det regnar var femte år?
stackars studenter av framtiden.. tänk om det haglar i framtiden..



JAG kan ju passa så att berätta att jag hittade min tvättstugenyckel..
jag undrar varför jag är sån.. jag letade efter den vid halv åtta.. sen nu, halv nio, kom jag på "tänk om den är i min västa?"
och där va den.. VARFÖR har jag lagt den där? sicko!

på tal om O!

idag är det den 12 juni, och jag och mr.Wilhelm har fixat 6 månader ihop!
Kan knappt fatta att tiden gått så snabbt!
true true love love! ALLTID!
(ända till rio de janerio, mino lovo! ;))

Nu ska jag städa min äckliga lilla lägenhet och drömma om ett mansion vid rivieran!

CIAO BELLOS! - elso

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback