Måndag efter söndag, såklart!

efter en YTTERST jävla blöt student i höganäs blev det lördag..
ja, varje dag med skinade sol efter studenten är fan ett HÅN!
dagen till ära hade jag korvat mig in i min egen studentklänning!
TOIGHT!
 

Lördagen blev att stanna kvar i höganäs, och på kvällen åka åt till Thea på födelsedags chill!
det var grill, det va vin, de va badminton! :)
vill väl inte påstå att mitt & Minis lag va bäst men.. MITT OCH MINIS LAG VA BÄST! haha.. 
ja du kan väl gissa själv hur bra vi va?


Söndagen slappade vi i Minis trädgård. Hennes päron took of to France! så vi ferrade loss på glassbomb a la Mini, sen kom siri & Emmelie & vi spelade lite mer badminton.. Ja inte siri, hon låg och sov!
men vi andra tre! jag brännde ben mage och tits, KUL! ( haha och HALVA HUVET!!)
Mini kom på den fina idén att bjussa på saffe & melon.. så när hon kommer ut med allt i handen, och siri vill hjälpa henne bära lite.. Mini vänder sig om " DU kan ju ta dessa!!" så har hon två ramlösa instoppade i shortsen på rumpan! hahaha!
mini med ramlösa på asset  
  gollig

sen hittade vi en hängmagtta som liknade ett kassler nät då ju, och en som va lite mer mjukare.. Emmelie paxade den mjuka, och mini lekte kassler..
tyvär hängde vi hängmattan lite löst, på mini hmnade på marken.. Fall-kassler kan man kalla det!
 Emmelie vänster, Mini höger!



Över & ut , vapendragare!
Elso



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback