push me

ja, en vecka med heladagar på jubbet, HELA DAGAR, allihopa.. de va längesen!
de va jobbigt, OCH SKÖNT!
jag älskar känslan av att vara trött när jag kommer hem.. att inte orka något annat än bara slänga mig på bädden och SLÖA! :)

Wille ringde lite kvickt innan och lät mig veta att han skulle till småland.. alltid kul med lite impuls, men när han släpar med sig sin faster ner till min SUPERSUNKIGA källare får de vara NOCK! hehe..


Siri ringde också, och talade om att jag faktiskt MÅSTE rösta..
mamma ringde och jag frågade hur man skulle göra om man inte fått sitt valkort ( det KAN faktiskt komma bort på VÄGEN till min brevlåda, inte nödvändigtvis i min lägenhet!) 
människan svarar så snäsigt att jag kände hennes vassa tungspets riva mig i örat : jag vet inte. det går inte. man kan inte.
hahaha.. shit? vad har man gjort för att få det svaret?


NU ska jag städa.. jag är hemskt omotiverad idag..
kan det vara för att jag vet att the voice har sommarlov? hehe..


byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback