hurt

JAG är mer skadad!! sjukt vad klantigt!
skulle plocka upp en påse larm, RIIIIITSCH!! en larmnål DRAR sig över hela handen! BLOD!
sen, skulle larma jeans, PFOOOFFF, larmnål rakt in under nageln!! den satt kvar sen.. som en stor liten svamp!


kom ihåg hur mycke jag överdriver nu..;)

Idag har jag minsann jobbat med Hampus. Han va en trevlig liten prick! Jobbar som extra på Center syd egentligen!
trevlig som bara den, pigg ocg social av bara fan!!
Vi snackade liv, lyssnade på HIP HOP ( AMMI; HÖÖÖÖÖÖÖÖÖR DU DETTA VA?! SKAM PÅ TORRA LAND!)
lunchade ( eller vad fan man ska kalla det) med tessi!=)

Och har kommit fram till att min ihållande sjuka, kan vara antingen ett virus, eller bara fel mat och levnadssätt?
jo, tror nog det..
 man KAN väl inte ha feber i en vecka?
har dessutom dragit på mig något som liknar kräksjukan.. men bara ibland.. det MÅSTE ju vara något fel?
ja, som TUR är, ledig nu i två dagar, ( TACK mojjan..=) )
ska BARA vila ut, dricka te, kolla vänner och sörja för jag inte har säsong 2 av greys anatomy!
( PIK: har du det? - LÅNA UT DE FFS!)

Imorgon kommer babyboo, och jag tror minsann att det kommer bli görre som bara den!
ska sova snabbt som en dåre! för snart blir de torsdag!
EN cigg till! tror jag gömmt en i bokhyllan! sen får det vara nog!!

Har dessutom fått ett nytt tattoo-sug, efter att min bästa vän
Erika vart och gaddat sig i götet!
kommer upp med bilder snart!
har lite idéer själv, men måste konferera med mina dudes!=)

PÅ TAL OM BILDER!

Maryam - lovade ju dig en bild på wilhelm! ska bli!
(
wille hoppas de e OK att jag lägger upp dig;) )


ARRIVO - STELLA JACKY/elso

Wilhelm LOVE Berséus ( löki jag!)

Kommentarer
Postat av: wilhelm

jag lär ju snart ta upp modellandet på allvar. vem fan kan säga nej till ett sånt ansikte? hrrrrrm! PUSSSS LöVo

2009-03-11 @ 23:55:11
Postat av: Maryam " Bladden " AliPour

Hahaa , trodde nästan att du hade glömt det !!

Men det är bra . Nu vet jag iaf !



Sen svar på min blogg : Jag hörde verkligen kören ! Och jag såg ljuset komma över mig men det var bara för att dom hade bytat lampa på herravdelningen och jag råkade stå precis under den när den tändes . .


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback