premiär

PUH! vilken morgon!
sen igår har jag passat ( ja alltså, jag passar ju fortfarande) Erikas vovve Tino!
Han e gollig, fin, och lätt att vara med!
MEN, han är så SJUKT bortskämmd med uppmärksamhet!

Wille tror jag kommer få sinne på honom innan söndag, det tror inte jag!
så länge man e bestämmd går allt!

jaha, rubriken "premiär" betyder något, det förstod ni kanske?

Jag har kommit på den lökiga idén att ha TVÅ bloggar!
så här om dagen tjuvstartade jag, men IDAG är det premiär för min nya blogg!

www.carlingshbg.blogg.se

kommer skriva lite om nyheter på carlan! Måste bara få ett "ok" från bossen, hehe.. och dom är ju i Japaaan!
så måndag alles, HÅLL TUMMARNA!!

Nu ska jag vandra ner mot staden! med tino! det får bära eller brista! =)
nej, det kommer bli bra!

sen får vi se hur jag spenderar helgen!
Wilhelm trodde bara det kunde vara EN man i denna lägenheten. ( det är iofs JAG som är dne mannen, men det behöver ju inte HAN få veta.. så SCHYY! pajja inte hans male ego genom att skvallra;))


checka nya carlan sidan och lämna en kommentar om vad du tyckte!
den måste få MASSA kritik, så den kan bli bättre!

TJÜSS - Elso

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback