tell me who's the killer

Jahapp, tidigt upppe idag!

Börjar inte jobba fören klockan 13, men jag vaknade ganska så brutalt när wille stod och torkade håret så det skvätte vatten, sen slog jag mig själv ganska hårt i huvudet, men de va ju inte meningen!

yes box, elso är hemma igen!
sex snygga dagar i österrike. LOVELY!
men allt har ju inte varit semester, jag jobbar ju som du sääkert vet, eftersom jag kan tjata mig söndrig om det, som ledare på diabetes läger.
har gjort det hela livet och tycker det är nördigt kul!

igår va första dagen på jubb på en vecka.
man känner sig läskigt handfallen när man inte varit där på ett tag.
saker och ting förändras så snabbt.
vilka jeans som är aktuella i butiken. vad vi vill ha och vad vi vill bli av med..
men det gick bra, jag tog en djup-dykning på lagret efter "encore - sigge" och bröt elva armar och hundra revben..
dags idag igen kan ja tänka mig!

Denna veckan bor för övrigt Wilhelm hos mig.
Han har praktik denna veckan, så han, Viet & tre andra law-dudes är på tingsrätten.
vilket är spännande, men man får inte veta så mycke. mest att det är  intressant och att wille sa  "hej, hejhej!" till nån viktig snubbe;) Hohoho!

JAG HAR FÅTT WALLANDER-FEBER!
vill se det sopm kommer efter de fyra jag har! siri din lilla krabba vart har du gömt det!?

NU ska jag nog försöka städa?
eller?

Njah!


Jävlar vilken UPDATE ni fick nu!
YÄZZ!

Arrivo - elso mcsnyggso

Kommentarer
Postat av: kosmos

slukkkkkkkkkkkka ditt vin och jag ser dig nu nu. haha

Postat av: Maryam " Bladden " AliPour

Alltså . . .

Hur fan slår man sig själv i huvudet men inte meningen ? Fattar inte : P

2009-04-03 @ 07:14:36
URL: http://maryaaaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback