Tisdag 090310

jag är skadad, MAN DOWN ( eller ja, WOman down, men du fattar va??)
Igår när jag kom hem fick jag en attack av ilska, ångest och sorg.
Jag HAR inte städat!
Det krävdes lite cigg, lite koffein, lite pepp från helmie & lite öppna ögon för att ta tag i SKITEN, men jag gjorde det.
Nej, jag ska inte ljuga.. jag BÖRJADE, men jag skadade mig. Jag skulle dra rätt täcket på "soffan" ( sirirs xtra säng)
och slant på det hala överkastet och slog Rakt in i väggen med tummen!
jag började nästan gråta och RUSADE till datorn, där jag desperat söte efter omtanke! haha..

Sen kom Siri efter tio minuter, då fick jag riktigt omtanke!

sen städade jag inte mer, utan firade att jag bestämmt mig för att ha lite mer koll på min mat, genom att köpa en pan pizza, en påse chirre, lite dirre och lite golle.. ääähum..
"Dieten börjar imorgon!" som siri skulle sagt, och SA!

Idag vaknade jag av mig själv, klockan 7.. jag som somnade två inatt ungefär! HELT otroligt!
 men man får ju ta vara på dagarna va?
tvättat OCH städat hela morgonen!

ska snart ner på jobbet, och plocka ut DEJLIGE thingys i butiken!
för er som INTE lytt mitt råd att kolla in säger jag det igen - KOLLA IN!
vi har fått in lite nytt De Palma, och väla har som
natalie längesen innan sagt märket Insight fått fart?

Imorgon blir det en hel dag på jobbet, med Välas Challe, Wunderbart!
sen på torsdag, är det den tolfte.. tre månader, baby..
tror du nästa tre månader går lika snabbt? ;)


NU ska jag byta tvättmaskin igen!

LÖVF - Elso


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Insight rullar på som fan...

Mycker fina klänningar till töserna och grymma

t-shirts till grabbarna. =)

Postat av: erikaa

Grrrrr!!

2009-03-10 @ 13:06:49
URL: http://erikatche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback