fredag ja!

ja då har man sett allt..
allt från stureplan till söder!

Igår träffade vi upp Ekan & Roger för några kalla på söder..
haha, ekan e så jävla go! stånkar och stönar som den lilla ekholm han är! alltid gött att se honom!
Roger höll hög klass som vanligt, han med!=)

det va ett kärt återseende och vi hitade en "slafsig söder pub" som killarna sa!

Men det funkade inte, för Siri blev Otålig°
( OJ jag har nog glömt säga att frauken Linnéa JOHNNY Aamo kom upp igår, så jäkla gött med impuls-stuff!)
Vi tog oss vidare till ett place som heter Indigo. LÄTT söders pärla!
klockrena detaljer. Toaletter på en kvm. 1800tals tapeter och knallröd inredning. på drinklistan fanns ett alternativt "rune-style" urval av drinkar och handplockade specialare till öl, så som nils oscars kalasöl och en god bernard!

under mitten av kvällen, vandrar det in en kille jag känner igen.. HMM tänker jag.. vem kan detta vara? är han från hbg? njaah.. är han från höganäs, nee..
sen ploppar det upp! det är ju Mika Edin, skejtaren..
så jag tänkte att HÄR får man ju traska fram och snacka lite, som den lilla skejthora man är! satt alltså och snackade med mika, hans vän & även moviemaker Erik, och hela We-teamet! SJUKT nice folk!
se där vad lite rätt-fram-het kan göra! :D

folket blev berusat och vi skrattade i flera timmar!
sen tog jag mig hem. själv. MODIGT! och lite dumma snesprång som typ en svarttaxi i sthlm.. hrm..

men jag fixade det, själv! jag känner mig så jävla duktig och stockholmsk idag!
jag ÄLSKAR denna staden.

Ikväll ska jag ut till sollentuna och träffa Jenny!
WONDERFUL!

Skirko - I MISS YOU LIKE HELL! GAH för oss! ;)

so long - - elso

Kommentarer
Postat av: erikaa.

för jag har ändå köpt tant skor, för jag har ändå köpt tant skor. Bra för ryggen äre iaf. Miss u here at home dearest!

Löööve


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback