Grattis Helsingborg

Nu är Elsa så jäkla glad!
FÖR igår va de tisdag, och som jag tjatat om kom Wille hem igår!
när jag öppnade dörren & han stod där började jag skaka i hela kroppen! 
blev helt svimfärdig! haha.. 

Det är sjukt på hur många olika sätt man kan sakna en människa?
med huvudet, med händerna, med hela kroppen & med sinnet!
GAH! 
Nu är han hemma igen i alla fall, och jag med! SAMTIDIGT!=)
och mina kuddar luktar willo skirko igen, för nu ligger han där, helt rufsig i håret igen! 


Åh - för övrigt så ja..
jobbar EN heldag denna veckan, och SÅKLART är det den enda dagen jag har RIKTIGT bråttom från jobbet!
ska nämligen har diabetesmöte i malmö kl. sex..
och ni vet kanske när vi stänger?
SEX!!??
så de blir att gå från jobbet med raska steg!
som TUR är kunde Karin, den ängeln!, stänga för mig så jag hinner gå vid fem.. TACK SOM F-A-N! =)


Spana nu in vilka smycken som passar DIG bäst, för på fredag är det dags, och eftersom alla har fått sin lön, är det en LÅNG jävla kö jag vill se=)
(glöm inte att vi bara tar emot kontanter när det gäller smyckena!)

SOOO long! - Elso!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback