IDAG ÄR IDAG!

SHIT SHIT SHIIIT!
IDAG ÄR IDAG!

JAG DÖR!

Hahahha, ja, som ni kanske kan förstå då, så kutar jag kunt halvklädd, opackat, kaotisk i min lilla Pad..
varför kan jag inte planera! längre än näsan räcker? FUCK FUCK FUCK!

och INGET går som man vill heller, varför är det alltid så?

jag LOVAR dagen hade gått bättre, om wille inte varit tvungen att gå så jäkla tidigt!
eller om siri hade kunnat förlja med mig sen och fixa lite grejer!
eller om fröken charlotte kanske hade kunnat tänka sig att komma ner till stan med kamera och min väst..
hehe, fast de vågar jag inte ens fråga!

åh om jag bara hade kunnat planera mer!
Jävla mig!


och att lämna lägenheten AS stökig är kanske inte precis det jag ville..=/

NU ska jag möta josefine Johansson och ta lite catch up, precis före jobbet för oss båda..


LATER! - elso

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback